Vandaag gaan wil het hebben over dagdromen. Het blijft me keer op keer verbazen hoe snel een dagdroom kan ontstaan in de hersenen en wat het allemaal met je kan doen.
Zo liep ik van de week door mijn mooie Delftse stadje en was het schitterende architectuur aan het bewonderen. Er was die dag ook markt en aangezien ik een gezelschaps mens ben keek ik mijn ogen uit.. Het was een prachtige combinatie van mensen en bouwwerken die je gedachten even stil lieten staan.
Ik besloot om even op een bankje te gaan zitten zodat ik alles even goed kon verwerken. Nou beste lezers,dit had ik beter niet kunnen doen want op dat moment kwam er een stoet hoofddoekdragend tuig langs,vrouwen met een snor en opgeschoten jonge kerels(waarschijnlijk van hetzelfde ras)die constant de behoefte hadden om aan elkaar te zitten. Ik was me ervan bewust dat mensen uit die contreien niet vies waren van de herenliefde en geslachtsgemeenschap met familieleden.
Maar ondanks dat ik over die informatie beschikte kon ik mezelf niet beheersen en droomde ik even weg.
Ik dacht terug aan de tijd toen ik nog in Den Haag woonde. Er waren ergens in de stad(volgens mij bij het lange voorhout),demonstraties aan de gang. Dit tientallige groepje demonstranten bestonden voornamelijk uit mensen die door elk land al waren uitgekotst en nu hun heil kwamen zoeken in Nederland. Ik heb ze enige tijd geobserveerd gedurende de paar uur dat ze daar aan het demonstreren waren.
Toen hun gebedel en gesmeek eindelijk afgelopen was,smeedde ik mijn plan. Ik was benieuwd waar dit door de duivel gezonden groepje op weg naartoe was. Ze liepen richting het Malieveld,een paar gingen op het gras zitten terwijl de rest hun tassen aan het uitpakken waren. Ik kon de vervuiling en verloedering al ruiken en besloot om dit kwaad snel de kop in te drukken.
Snel liep ik naar een of andere shoarmaboer en haalde eten voor ongeveer 10 personen(vraag me niet wat het was maar het was in elk geval eten dat de vijand lekker vond). Nadat ik het eten van hun had bespenkelt met een poeder van sarin/cyanide haaste ik me naar hun toe. Met spoed rende ik terug naar het Malieveld waar de indringers zich al helemaal thuis voelde.
Met een vriendelijk gezicht liep ik op ze af. De geur die ik rook toen ik in hun midden stond valt niet te beschrijven beste lezers.En ik ook al heb ik vaak lichamen moeten opgraven die in een ver gevorderd stadium van ontbinding waren,dit spande toch wel de kroon.
Ik sprak hun "leider"(een of andere vertstoren Al Qaida terrorist)aan. Het was een arrogante kerel en even probeerde hij me ervan te overuigen dat de westerse beschaving niet deugde(in gebrekkig Engels). Ik haakte daar snel daarop in en speelde het spel met hem mee. Blijf niet hier vertelde ik hem,het is hier niet veilig,ga naar de bossen toe waar ze je niet kunnen vinden.
Hij keek me met glazige crackoogjes aan dus ik zwaaide met mijn zak gevuld met inferieur voedsel en wees naar het Haagse bos en maakte hen duidelijk dat ze daar veilig zouden zijn. En het is algemeen bekend dat voedsel zelfs de meest domste mensen kan overtuigen en dat ze je volgen.
Ze liepen me dus achterna(2 kerels,4 vrouwen en 4 kinderen van +-5 t/m 12 jaar). ik begeleide ze naar een dichtbegroeid stuk bos en maakte ze duidelijk dat ze moesten gaan zitten en zei tegen de leider dat zijn collega het eerste mocht eten tegelijkertijd met de 2 vrouwen en 2 kinderen. De leider stemde daarmee in en liet me hun het eten voeren.
Zoals jullie weten is het cyanide een snelwerkend gif. Terwijl de aangewezen parasieten hun eerst happen inslikten pakte ik hun leider en sneed met mijn fijngeslepen kartelmes zachtjes zijn keel door. Natuurlijk sneed ik het niet helemaal door beste lezers,ik gaf zijn luchtpijp en longen nog de kans om wat zuurstof tot zich te kunnen nemen. De man,vrouwen en kinderen die van had voedsel hadden gegeten lagen inmiddels al stuiptrekkend op de grond en de 2 vrouwen en 2 kinderen die overbleven die waren verstijfd van angst.
Dat was een mooi moment voor mij om even na te denken wat ik precies met ze zou gaan doen. Ik keek naar de leider die die probeerde te praten en met moeite het bloed probeerde te stelpen dat uit de incisie kwam die ik in zijn keel had gekerfd. Het is vreemd om te horen hoe iemand probeert te praten nadat je zijn stembanden hebt doorgesneden en je het bloed in zijn longen hoort stromen elke keer dat ie inademt.
Maar goed..ik wist dus wat ik ging doen en ik pakte wat aarde,trok zijn hoofd naar achteren zodat de incisie in zijn hals wijd openstond en propte een kluit aarde erin.Ik zag aan de blik in zijn ogen dat het geen fijn gevoel was,gelukkig maar. Van hem was ik af. Terwijl ik dat aan het doen was rook ik tot mijn ergernis de penetrante geur van ontlasting en urine. En als ik ergens een bloedhekel aan heb dan is dat het wel.
Ik keerde me om en wende me tot de vier paria`s die nog waren overgebleven. Jullie hadden ze moeten zijn lieve lezertjes.. Ze hadden de Nederlandse grond bevuild met hun fecalien . Intens treurig werd ik ervan en moest even een traantje laten.
Ik was niet van plan om hun om te leggen,zij dienden een hoger doel. Ik bond hun handen vast en maakte van hun hoofddoeken een prop die ik daarna in hun mond propte.
De volgende stap was om wat droge takken te vinden. Nadat ik de juiste benodigdheden had verzameld en die voor hun voeten had neergelegd heb ik het vuurtje aangestoken. Vervolgens pakte ik uit mijn binnenzak 2 breinaalden die overigens altijd goed van pas komen in dit soort situaties.
Ik legde de breinaalden in het vuurtje en het zag er best romantisch uit,al had het ook iets heroisch en het gaf me een goed gevoel.
Ik pakte de eerste vrouw,trok haar jurk uit en de 3 lagen ondergoed en hield mijn neus dicht. Ik spreidde haar schaamlippen,pakte de inmiddels roodgloeiende breindaald en bracht die bij haar in.. Dit is een precisie werk dames en heren want je moet snel bij de baarmoeder komen wil je het creatuur onvruchtbaar maken.
Gelukkig heb ik er al veel ervaring mee dus ik ging snel door naar de andere 3.. Het is te saai om het 4 keer te beschrijven maar ik kan jullie vertellen dat alle 4 nooit meer een kind zal verwekken.
En ja,het klopt,ik had 2 breinaalden..maar 1 is voor vaginaal gebruik en de ander voor oraal. Maar ook die lag lekker rood te worden op het vuurtje..
Ik pakte vrouw nummer 1 en haalde de prop uit haar mond.. Ik spreidde haar mond en hield het open met een stukje stok van ongeveer 6cm dat ik verticaal in haar mond stopte zodat ze hem niet meer kon sluiten. Nu was het de beurt voor breinaald nummer 2 om zich te bewijzen en ik stak hem diep achter in haar keel en haalde hem goed heen en weer en op en neer zodat de stembanden einde verhaal waren.
Dit proces heb ik uiteraard nog een paar keer herhaald voordat ik naar nummer 2,3 en 4 ging.
En alles is goed gelukt hoor beste lezers.er kwam geen geluid meer uit,op een beetje raar gesis na. En nadat ik hun vingertoppen,duimen en tong had verwijderd,wist ik dat mijn werk erop zat.
Ik snelde mij naar huis want ik wilde mijn favoriete programma(vermist) niet missen.
Het leuke van dit verhaal is dat het nog op tv kwam. Maar gelukkig werd er niet teveel aandacht aan besteed omdat het toch maar ging om een paar ongewenste vreemdelingen.
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat ik dagdromen een wonderbaarlijk iets vind,al zou ik het als nu weer zou doen iets anders doen en geen cyanide meer gebruiken want ik wil er toch iets meer van genieten dan een paar seconden.
En tot slot..
Het tuig dat voorbij kwam toen ik mijn mooie stadje aan het bewonderen was daar is helaas niks mee gebeurd. Maar ik kijk uit naar de dag dat ik ze ooit weer tegen zal komen en hun kan laten vrezen voor mijn toorn.
hahaha,jij bent raar man..maar wel goedXD. ik heb af en toe ook van die gedachtes maar voer ze nooit uit gelukkig:P hallo allemaal.ik ben Inge en ben nieuw hier en aan het uitvogelen hoe dit werkt en wat de bedoeling is XD
een zondag ochtend werd ik gebeld door ene meneer parker met de mededeling dat hij onder de indruk was van mijn optreden die avond ervoor. hij vroeg in alle beleefdheid of ik volgende week zaterdag tijd had voor een optreden in Den haag
geen moment twijfelde ik aan zijn aanbod. de week vloog voorbij na een aantal keren telefonisch contact te hebben gehad met parker lade ik mijn bestel wagen vol met instrumenten die ik later die avond nodig had
eenmaal op locatie en de wagen ontladen werd ik door het publiek hartelijk verwelkomt met een grandioos applaus alvorens het betreden van het podium.
terwijl ik mijn gitaar pakte keek ik rond in het publiek om te kunnen opmaken welke muziek ik uit mijn gitaar zou pingen om het aanwezige folk te kunnen amuseren.
na het folk te hebben geobserveerd viel mij een persoon op in het bijzonder. beetje kalend en flinke bakkebaarden. ik besefte dat dit wellicht een elvis fan zou kunnen zijn. nou vind ik het muziek van elvis een beetje uit de tijd maar drie maanden eerder had ik samen met mijn band op remixen gerepeteerd. mijn band goed op elkaar ingespeeld begrepen uit de eerste gitaar akkoorden dat we elvis zouden spelen
na op te gaan in het muziek observeerde ik de knul nogmaals. de knul kon zijn ogen niet afhouden van mijn vingers en mijn gitaar. de rest van het publiek kon elvis wel waarderen alleen parker keek wat teleur gesteld.
omdat parker onder de indruk was van onze kunnen van vorige week wilde ik de climax langzaam opbouwen van de 50 naar de 80's
na drie nummers besefte ik dat het ook tijd was voor een pleziertje met onze band en we laste een pauze in. Ik leip naar de bar waar meneer parker mij stond op te wachten. hij vertelde dat hij graag was 80's zou willen horen.
ik negeerde hem en besefte dat zijn avondje direct na de pauze pas echt zou beginnen. na een biertje te hebben besteld draaide ik me om. de elvis knul liep op me af.
hallo ik ben leroy goos zij de knul. hallo ik ben robin antwoorden ik terug. ik bekeek de jongen van top tot teen. kisten met daar boven een leger broek en daarboven een poloshirt die tegenwoordig alleen maar in de foute straten van Amsterdam worden gedragen. met een "elvis" look. Ik dacht wat een klown.
hij begon mij vragen te stellen over mijn gitaar en waar ik had leren spelen. zo simpel als het was vertelde ik hem dat ik als jonge broekie met mijn vader speelde. bewonderd vroeg hij mij naar het elvis lied.
zijn Haags accent onderbreekt mij van het beantwoorden van zijn vragen. ik vroeg hem waar hij vandaan kwam. delft zij de gozer. ik wist direct dat dit de King was. het zweet brak me uit, zijn manier van praten en zijn clown achtige overkomen stelde mij gerust.
hij is een "simpelminded" persoon, die niet door heeft dat we samen member zijn op het forum van cees007, dit was mijn kans. om deze arme ziel te redden. ik bekeek de knul die intusse al zijn aandacht had gericht op een blonde midget
ik ontwaakte leroij uit zijn seksuele fantasieën met de midget door te zeggen lekker ding he? bewonderend direct gevolgd door afschuw zij hij. gehandicapten smeer ik graag vol met mijn uitwerpselen. ik deed net of ik het grappig vond en verafschuwde zijn aanwezigheid. ik zei wees eens eerlijk kijk eens naar je zelf man
hij lachte en vroeg me wat ik bedoelde. ik knipte met mijn ogen en wees naar benden met mijn ogen. leroy keek naar zichzelf en zag dat hij een camouflage tent had gecreëerd met zijn geslacht en zijn broek.
uit schik liet hij zijn biertje vallen uit zijn handen. en keek vol schaamteloze naar de grond. ik stelde hem direct gerust en zij dat ik haar ook wel knap vond. leroij trapte er in en vroeg mij dit niet tegen zijn vrienden te vertellen. ik stelde hem gerust door te grappen dat het mij verbaasde dat figuren zoals king uberhaupt vrienden hebben.
nadat mijn drummer vroeg of we weer wilde beginnen met spelen stemde ik in. ik liep onderweg naar het podia nog expres langs de king (inmiddels druk in gesprek met een negroïde vrouw waarvan ze net elkaars telefoon nummer hadden uitgewisseld) om te vragen of hij na de optreden nog zin had in een biertje, de arme knul melde dat hij geen stuiver op zak had en niet wist hoe hij thuis moest komen. van binnen begon ik harder te lachen, deze knul heeft niet door dat ik perkamentuz van het 007 forum, en hij die gozer blijkt nog dommer als stront.
ik stelde hem gerust en zei dat hij bij de bar moest melden dat hij een vriend was van Robin en dat hij mocht drinken wat hij wilde. leroy keek me bewonderend aan en vroeg of zijn vriendin ook mocht drinken? ik keek haar pokdalige vriendin aan en melde : uiteraard vrind vol blijdschap gaf de king haar een innige tongzoen.
ondertussen had het publiek door dat we onderweg waren naar het podium, hier en daar werd er gevloten en sommige meiden juichende me in galop toe. klaarblijkelijk waren ze toch te vrede met een jaren 50 start van de avond.
parker keek me aan met vol ongeloof dat de muziek werd gewaardeerd. ik begon met een 80's nummer. het publiek was vol energiek en hier en daar konden sommige dames hun emotie in passie voor de 80s niet verbergen en zongen luid mondig met me mee. In middels keek ik tijdens het pingen rond waar vrind king zich begaf dat moment. die zat aan de bar zichzelf aarig te bezatten. direct had ik oogcontact met de barman die zijn schouders ophaalde: ken jij hem?
ik stak mijn duim omhoog en het publiek, direct antwoord de barman met een ja knikje. de keyboard speler en drummer knalde in volle lof het climax nummer uit de instrumenten. ik besefte mij dat de duim ook synoniem stond voor mijn stem gereedheid en start van het nummer van die avond.
het publiek raakte in trance, tijdens ons gespeel. in on besef zong ik mee terwijl ik een plan aan het smeden was om deze wereld een betere plek te maken: deze klown achtige sloeberige elvis kloekloeks fan met zieke gedachtes moest worden geholpen. ik werd ontwaakt door een luid gejuig. wakker geschud uit mijn verschillende plannen keek ik mijn band leden aan. Ze gaven de duim. goed gespeeld Robin! parker klapte in zijn handen en riep kippenvel en lof Robin!
Ik ruimde mijn spullen op en vond het tijd voor een biertje. inmiddels waande ik mij een weg tussen hand tastende handen van het publiek naar de bar. ik had leroy in het oog,vol trots keek hij rond zo van: ik ben een vriend van robin (en Ik bEn lkr drunke ofs ste kostun vasn robin) ik klopte op de schouder van leroy en vond het tijd voor plan A
Leroy? ja Robin? kun jij mij even helpen met het laden van ons apparatuur straks. ja als je me thuis brengt vroeg de "king" smekend met zielige glaze ogen van de alcohol. prima! antwoorde ik vroeg leroy waar is vriendin? hij zij dat ze thuis moest zijn voor 11 uur. Ik lachte en nam een biertje met mijn band. na wat telefoon nummers te hebben uitgewisseld met mensen met geld en wat knappe vrouwen ging op zoek naar mijn sjouw slaafje van de avond.
Ik keek rond het was al aardig rustig geworden, daar stond hij hoor... pratend in wartaal met de dochter van parker:
ik dacht: dit moet snel afgelopen zijn en onderbrak king slaaf en hielp hem toch maar met laden van de bus. in sake of my aparature... de debiel kon haast niet meer lopen zo zat was hij.
Eenmaal klaar stapte hij in naast me en vertelde dat hij zin had om me oraal te verwennen. dit in andere woorden maar deze zijn niet voor herhaling vatbaar, zelfs niet in dit forum. Ik zij sorry goos maar ik heb andere plannen met jou. king kon zijn oren niet geloven. goos? noemde je me goos? ja dus vroeg ik hem? zo mag alleen 007 mij noemen antwoorden hij. ik zag hem vragend kijken in de hoop dat ik zou vragen wie 007 is.
ik gooide er een schepje boven op en zij dat alle members op het forum goos genoemd mogen worden. hij schok en zij, ken jij cees? ik antwoorde niet persoonlijk nee. en beruste direct mijn eeuwige vraag op zijn simpelminden gedachten gang: cees007? dat zijn toch meerdere personen? leroy beantwoorde direct in zijn egoïstische drang naar erkenning met de veraag of ik hem de koning wel kende.
ik keek hem serieus aan en zij dat ik zijn zieke post en gruwelijke verhalen wel kende ja. hij keek me vragend aan en observeerde wat ik van hem vond. ik trapte vol op de rem en liep naar de achterdeur van mijn bus. hij vroeg me wat ik ging doen. ik zij dat ik dacht dat ik wat vergeten was vast te zetten en zij dat hij moest blijven zitten. eenmaal aangekomen bij de achter deur pakte ik mijn rubber ridder knuppel die ik wel eens gebruik bij optredens. om zogenaamd band leden aan te vallen tijdens optredens van man o war imitaties.
ik gooide de deur dicht en liep naar de bestuurders stuur. leroy keek me aan en zag de bijl en begon te gillen als een klein kind. en wilde zijn gordel los maken maar dit ging moeilijk vanwege de adrenaline schok die hem deed beven. ik drukte op de deur vergrendeling op mijn sleutelhanger knop en stapte in. aljeblieft doe me niets smeekte hij:
ik meen er niets van ik durf nog geen spin dood te slaan ik heb heus een hart heb medeleiden met me mijn familie ik verzin alles maar ik blah blah blah ik blah
ik begon te lachen op een gemeen manier om hem in zijn waan te laten dat het een echte bijl was. en dat ik de meest gruwelijke dingen met hem van plan was. ik gaf plank gas waardoor leroy zijn hoofd stoten tegen de hoofdkussen.
hij begon nog harder te huilen en te smeken om genaden. ik riep stilte debiel. hij snikte alleen nog maar. ik stopte de auto in het haagse bos en vroeg hem op een enge manier.. zeg mij eens KONING weetje welke filmpje ik het leukste vind? die waarbij die hoofd er af word gesneden. leroy begon weer luid te huilen en piste zijn hele broek vol.
ik was doodziek mijn mooie bus vol gezeken door een debiel die niet eens tegen een geintje kan. ik merkte op dat er gasten richting mijn bus liepen, ik besefte me oja het haagse bos... fuck moefuh hier. ik vroeg aan leroy of hij wilde uitstappen. hij wilde maar al te graag uit de bus en reed maar door. want dat zou zijn avond alleen maar positief uitkomen... dronken in het haagse bos...
ik gaf plankgas en het gesmeek begon weer. ik stopte de bus op lijnbaan 4 in den haag. ik dwong de knerft uit mijn stinkende bus en sleepte hem mee naar binnen.
daar kwamen twee zusters aangelopen die zeiden, oh leroy je had al 6 uur geleden terug moeten zijn
bedankt meneer voor het terug brengen van onze patiënt. we hadden de politie al gebeld. er kwam een dokter aan gerend met twee spuiten. hij injecteerde direct twee naalden in de nek van leroy. en dwong de zusters een isoleercel vrij te maken en een dwang trui uit de was te halen. leroy werd afgevoerd voor mijn ogen.
ik was stom verbaasd: ze kennen hem hier al... de dokter gaf me een hand en vroeg me waar hij was geweest en of hij nog seksuele handelingen heeft uitgehaald met opblaaspoppen. ik antwoorden nee meneer. ik wilde hem hulp aanbieden. danku meneer antwoorden de dokter, maar hij is al een bekende. ze verzekerde mij dat hij de eerste 48 uur niet meer meer naar buiten kon. eerst even wat revalidatie in het isoleer en dan zien we weer verder.
vol blijdschap van deze goede daad keerde ik terug naar huis. waar ik de volgende dag werd opgebeld door meneer ysselstein met de vraag of ik volgende week misschien zou kunnen komen spelen.
pfffffffff wat een verhaal van Robin HULDE "De afgunst van een sufferd op talentvolle mensen wordt steeds verzacht door het vermoeden dat zij aan een slecht eind zullen komen."
een hulde waarvoor? omdat ik een obessie van die King imitator ben? hehehe,de enige reden waarom jullie hem huldigen is omdat ie uren achter zijn pc over mij heeft fantaseren en dat heeft durven uiten in zijn verhaal,iets waarin jullie altijd hebben gefaald. Ik kan er hartelijk om lachen in elk geval.
Ik voel me vereerd dat iemand zo jaloers op me is en me niet kan uitstaan,en het op deze manier zijn best doet om het uiten.
Het is een grappig en interessant verhaal op dezelfde manier geschreven zoals de Koning dat zou doen,alleen dan zonder het bloed en andere dingen die mijn verhalen maken zoals alleen ik het kan.
Het andere verschil is dat ik mijn honderen verhalen kan schrijven over elke situatie met steeds andere mensen er in voor.Ik ben niet geobserdeerd door 1 persoon.
Ik kan me voorstellen dat Robin het niet kan uitstaan dat ik in mijn filmpjes overal mee wegkom ook al ben ik alleen. Hij daarintegen zou hoogstwaarschijnlijk allang het leven uit zijn geschopt.
Helaas kan er voor Robin maar 1 Koning zijn en dat ben ik. En hoe erg je je best ook zal doen beste Robin..mij zul je nooit worden.
Uit al je frustraties maar op deze site.. En als je me toch al aan het imiteren bent dan zou ik ook maar wat filmpjes maken zoals ik die maak(alleen).
Laat me versteld staan met je gekopieer. Maar begin het verhaal dan niet met een van mijn openingszinnen.
Ik begrijp ook dat je het nog moet leren dus observeer me maar goed..en niet vergeten dat ik alleen op vrouwen val dus hoe erg je me ook probeert te vleien met dat imitatie gedrag,je zal nooit scoren bij me..
Mischien moet je je aandacht wat meer op de vrouwtjes richten..of was dat ook je bedoeling toen je de Koning wilde nadoen en proberen te overtreffen?
Je weet toch zelf ook wel dat ze hier op alles geilen wat mij afkraakt.hehehe.
maar ga zo door Robin.wees creatief en verzin nu een verhaal in je eigen stijl.
Ik voel me vereerd dat iemand zo jaloers op me is en me niet kan uitstaan,en het op deze manier zijn best doet om het uiten.
maar ga zo door Robin.wees creatief en verzin nu een verhaal in je eigen stijl.
met neerbuigende groet en trap na,
King Apocalyps.
mooi zo, dan heb ik mijn doel(en) bereikt: iemand die reageerd op een van je verhalen je kan er om lachen ik heb me uitstekend vermaakt eat your heart out
aandachtig topic ga dit dus nu niet lezen allemaal dushe maandag morge als ik weer "hard" aan het werk ben vind ik wel een gaatje Just another day @ the office
voel je maar niet vereerd stumper. er wordt altijd op mij gereageerd,voornamelijk door halfzachte moraalridders zoals jij.
dus pak dat goedkope gitaartje van je en maak maar een duidelijke foto van jezelf i.p.v die wazige foto die je nu hebt.. Je zal je wel schamen voor jezelf dus hoop niet dat ik je hiermee gekwetst heb.
Oh..en als je die foto laat schieten door iemand,zorg dan dat het niet iemand is met epilepsie aanvallen. Vraag het maar aan iemand die niet een fan van je is of bij je in de yostiband zit Lik mijn Koninklijke scrotum