Gezien ik de Princes ben en daarmee de rechter hand van King Apocalyps wil ik van de gelegenheid gebruik maken om jullie wat nader te inspecteren.
Ik als jullie superieur heb al genoeg verteld.. Als jullie mijn vertouwen en kameraadschap willen verdienen dan zullen jullie eerst wat meer over jezelf moeten vertellen en onderdanig moeten zijn. Met lichte NADRUK op ONDERDANIG !
Mocht jullie nietige , onintressante levensverhaal mij niet genoeg boeien dan zal ik jullie bijna zeker tenzij je mijn vertrouwen en intresse opnieuw probeerd te wekken, als de vijand en nietszeggend ( alsof jullie ooit iets betekend hebben in de samenleving ?? ) projectiel ongenadig behandelen zoals de Koning ook met jullie zal doen.
Het is aan jullie of je de Princes met respect behandeld...
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb ...
Met vriendelijke groet en een mes tussen je ribben,
De Princes
06/06/09 Ik ben een bondgenote van deKoningNIKS kan ons stoppen!!
wow,nog een vriendin van de King:) van harte welkom oh heilige princes.
als u een bondgenote van de Koning bent dan zal ik uw loyale onderdaan zijn..
laten we vrede sluiten..
mijn naam is flirtje:). XD
veel plezier en blijven lachen:)heeft u geen foto Princes? hallo allemaal.ik ben Inge en ben nieuw hier en aan het uitvogelen hoe dit werkt en wat de bedoeling is XD
Een foto is verkrijgbaar wanneer ik jullie helemaal door heb en jullie een eventueel intressant levensverhaal hebben waardoor ik mijn identiteit prijs zal geven doormiddel van een foto.
Hiervoor dienen jullie je eerst helemaal bloot te geven.
06/06/09 Ik ben een bondgenote van deKoningNIKS kan ons stoppen!!
Ik zal erover nadenken flirtje, ik geef geen garantie voor een vrede lievende samenwerking, alsnog kan het zo zijn dan ik je genadig afmaak. Maar ik geef je de tijd om je te bewijzen.
Die kusjes zou ik graag op mijn poezelige voetjes krijgen. NU !!! 06/06/09 Ik ben een bondgenote van deKoningNIKS kan ons stoppen!!
luistah nah Princes,je kan het best af en toe af zonder de Goddelijke hulp van e Koning.. zoals je weet heb ik al bijna 2 nachten niet geslapen dus ben een beetje uit mijn concentratie.
ben jij niet stiekem king met een andere account? mijn onderdanige en nederige excuses princess als dit niet het geval is maar die indruk krijg ik zo als ik je posts lees eat your heart out
@ Cees ; een gruwelijk huwelijk is al voltrokken en als hij niet meer gehoorzaamd zal ik dit huwelijk bloederig verbreken maar dat ter zijde, dat is meer iets voor de doordeweekse dag..
@ Robin ; jij breekt de regels nu al. Het spijt me voor jou dat er een vrouwelijke variant van King is maar helaas zal ik met jou geen vrede kunnen sluiten en je op een pijnlijke maar in mijn ogen rechtvaardige manier laten sterven, het zal niet te snel gaan want ik zie graag hoe jij me smeekt je keel niet te doorsnijden .. Tot snel lieverdje, 06/06/09 Ik ben een bondgenote van deKoningNIKS kan ons stoppen!!
@ Robin. Kom maar een keer langs.. zal ik je laten zien wat ik met je kan mislukkeling. 06/06/09 Ik ben een bondgenote van deKoningNIKS kan ons stoppen!!
Princes is niet lelijk..ook al rent ze je huis uit wanneer je even gaat pissen.. het is een leuk mokkel maar onvoorspelbaar. Lik mijn Koninklijke scrotum
Ik probeerde je wat lichaamsbeweging te geven buiten je pissen.. maar je wou weer niet. Heb ik mezelf voor niks moe gemaakt ... Jaja het waren vele trappen. Welke fucking verdieping woon je eigenlijk ?
Maar inderdaad ik ben onvoorspelbaar en kan elk moment toeslaan... mijn onderdanen zijn gewaarschuwd!!! 06/06/09 Ik ben een bondgenote van deKoningNIKS kan ons stoppen!!