Romanaaa.Star: Dank je Cees | kim: wow hij doet t weer . | Cees007: Gefeliciteerd Romanaa | Cees007: Goede morgen NL | gwnmathew: King, jij bent ook kerel (neem ik aan :P), dus niet zo zeiken! | j0se3tjuh: hallo allemaal!! | Cees007: We zijn er weer | Cees007: laten we het gezellig houden hier a u b | King_Apocalyps: ik geloofde het al niet toen ze zei dat ze verkracht was door haar oom..erg kinderachtig en voorspelbaar die fakers | King_Apocalyps: kim is een kerel jongens..een faker..maar dat had ik al eerder gezegd..dus let goed op wat je zegt | kim: Nog meer mensen die zondag naar mijn woonplaats ASSEN gaan ;d? tt baan @ RIZLA RACING DAY ;d. | Cees007: Disndag ga ik op vakantie! Zullen jullie mij ook missen?! | King_Apocalyps: we zullen hem missen en ik schaam me dat ik het niet wist..schandalig.. | kim: Ode aan Jörg Haider. | King_Apocalyps: valt wel mee Mathew,gekookte placenta kan je niet zo snel verzieken. | gwnmathew: @ King: Koken zal vast mislukt zijn! | King_Apocalyps: vandaag zal ik ook niet veel tijd voor jullie hebben dus vermaak je maar ff met elkaar | King_Apocalyps: en stoor me niet met deze godverdomde onzin..ik ben aan het koken!!!!!!!!!!!!!!!!!! | King_Apocalyps: als jullie twijfelen of de princes en ik 1 zijn dan hebben jullie het mis..trek het i p adres maar na knuppels | workaholic: tsss kan nie posten in het ideeen forum schijt zooi, doe er wat aan 007 crew |

Hoofd menu
 Index
 Spy Blog
 Forum
 Contact
 Links
 Zoeken
 Aanmelden
 Media
 MSN Alert
 Music one
 Cees007 Hyves
 Nu bekeken
 English
 RSS Feeds
Peilingen

Gebruik je skype?

Skype???

Nee

Ja

Geplaatst door Cees007
stemmen: 14 Reacties: 2
Voorgaande peilingen

Forums
Cees007 \\ :: Forums :: 16+ Gedeelte :: Het gruwel forum (16+)

<< Voorgaande discussie | Volgende discussie >>
benodigheden: 1 rietje een rol plakband een sate prikker en een klodder spuug
Moderators: Cees007, Hub™, King_Apocalyps
Auteur Bericht
King_Apocalyps
30 jul : 23:29

Geregistreerde deelnemer #154
Gehuldigd 32 keers in 27 posts
Vandaag wil het hebben over de kikker.

Iedereen kent ze en jullie zullen er ongetwijfeld net zon hekel aan hebben als ik.Alleen al die arrogante blik in hun ogen laat mijn bloed koken.
Daarom heb ik als fanatieke kikkerhater dit stappenplan ontwikkeld om zo een steentje bij te dragen aan de endlosung aan deze plaag.

Stap 1 : Een kikker is vaak te vinden in de buurt van water dus daar gaan we als eerste naartoe,je kan ze herkennen aan hun luidruchtige gekraak.

Stap 2 : Besluip de kikker van achteren en hou het prikkertje paraat maar zorg dat die arrogante klootzak je niet ziet.

Stap 3 : Houdt de prikker tussen duim en wijsvinger en druk met brute kracht de prikker door de achterpoot van deze groene teringlijer en je zal zien dat ie geen kant meer opkan.

Stap 4 : Pak de de schoft beet met duim en wijsvinger achter zijn hoofd zodat ie geen verzet kan plegen en kijk hem diep in de ogen aan.

Stap 5 : Terwijl je dit achterbaks stuk vreten in de ogen aankijkt fluister je zachtjes in zijn oor wat je allemaal van plan bent en blijft hem strak in de ogen aankijken.dit zal zijn geest breken,omdat het van nature laffe beesten zijn met een lage pijngrens.

Stap 6:Draai de kikker voorzichtig om zodat ie met zijn anus richting jou gekeerd is en spreid met 2 wijsvingers de benen van deze schoft en spuug op die walgelijke groene kringspier van dit monster en lach hem op een sadistische wijze uit.

Stap 7: Pak het rietje en laat dit duidelijk aan hem zien,hier zal ie waarschijnlijk erg van schrikken en mogelijk zal hij over je hand ontlasten en urineren.Trek hier niks van aan en zeg tegen hem dat het hem meer pijn gaat doen dan jou en breng het rietje in bij deze groene kloteschoft.

Stap 8 :Breng de bastaard met rietje en al voorzichtig naar de mond.maar voordat je gaat blazen zal je hem vragen of ie nog een laatste wens heeft,en op het moment dat ie zijn wens wil kwaken blaas je met volle kracht de longen uit je lijf zodat dit onwaardig stuk vreten zo groot wordt als een opgeblazen ballon.

Stap 9 : Houdt je vinger goed op het rietje en hou een stukje plakband paraat terwijl je voorzichtig het rietje ui de anus van deze gladjakker haalt.zorg er wel voor dat dit met een soepele beweging gaat en dat er geen lucht ontsnapt.plak snel het plakbandje op de kringspier maar zorg,en dit is heel belangrijk dat de lucht er niet uit kan..ik kan dit niet vaak genoeg benadrukken.

Stap 10 :Leg de kikker op de grond en ga voor hem staan zodat je hem nog 1 keer in de ogen kan aankijken en hou je voet boven de kikker en maak een paar keer een bijna trap beweging zodat ie nog even extra schrikt..en dan,net voordat je je op hem trapt zeg je tegen hem: de volgende die ik ga pakken zijn je moeder en zusjes.na dit te hebben gezegd trap je de kikker dood en ga je op zoek naar zijn zijn moeder en zusjes en hou je eer an je woord.

Volg dit stappenplan zorgvuldig uit en een grote kans dat we binnen de kortste keren kikker vrij zijn..
Het mag dan een beetje veel werk zijn maar het geeft veel voldoening om die groene klootzak in de ogen aan te kijken nadat je het leven uit hem hebt getrapt.

Dit stappenplan mag gekopieerd worden en aan iedereen worden uitgedeeld.
Verspreid het woord,de endlosung is nabij.

[ Bijgewerkt 30 jul : 23:31 ]

Lik mijn Koninklijke scrotum
Terug omhoog
Website
King_Apocalyps
31 jul : 17:45

Ik sta erop dat jullie nietige parasieten dit topic kopieeren en doorsturen naar je "vrienden".
we moeten dit probleem snel oplossen

Terug omhoog
Website
kim
31 jul : 17:56

Geregistreerde deelnemer #190
Gehuldigd 1 keer in 1 posts
omg. Hier ga ik mijn tijd niet eeens aan verspillen ;d
Na de eerste te hebben gelezen weet ik al genoeg ;p.

Ik haat ze niet Dus het heeft ook geen zin om te lezen.

Terug omhoog
Website
King_Apocalyps
31 jul : 20:16

omdat je net zoveel slijm als de kikker produceert zeker,hehehe.collaborateur

Terug omhoog
Website
kim
31 jul : 20:23

Nou nee ;d
Dit vind ik gewoon een onnuttig onderwerp ;p

Terug omhoog
Website
King_Apocalyps
31 jul : 20:31

en wat voor een nuttige onderwerpen heb jij zoals bedacht dan kaas geurend gleufie?

heb je niks over een vaginale douche te schrijven dan?
ik heb wel wat suggesties voor je hoor.

Terug omhoog
Website
kim
31 jul : 20:52

Nee, dat kun jij beter gaan doen.
Ik schrijf niet ;d.

Nou laat ze eens horen.

Terug omhoog
Website
King_Apocalyps
01 aug : 20:58

laat jij jezelf maar een keertje horen;)

Terug omhoog
Website
King_Apocalyps
01 aug : 21:57

laat jij jezelf maar een keertje horen;)

Terug omhoog
Website
Cees007
03 aug : 00:00
Cees007

Geregistreerde deelnemer #1
Gehuldigd 59 keers in 45 posts
ok ok ok eerlijk is eerlijk
Roflol!!!

Kermitt zou slapeloze nachten hebben gehad

Terug omhoog
Website

Ga naar:     Terug omhoog

Publiceer deze discussie: rss 0.92 Publiceer deze discussie: rss 2.0 Publiceer deze discussie: RDF