Cees007: Goede middag | Elisa007: Slaap lekker | Robin: bier geeft plezoer beurppp | Robin: Jeemineeee | R0b1n_fit: Hey jij luilak, kom van die bank af | Cees007: Goede morgen / middag / avond | Hub: Hoi j0se3tjuh, Cees en de rest :) | Hub: w00t w00t in Limburg is het mooi weer !!! | j0se3tjuh: Hoi allemaal! | Cees007: Het Sneeuwt in Delft | gabrie: Hehe.. hij doet het eindelijkkk weer.. :p | Cees007: Al een hele week stiekum druk bezig: Welkom terug mensen :D | Hub: CEES ? GOOS ? | Treesje: Is het hier aan t afsterven ofzo? Vind ik NIET leuk! | DonFrank: xD | Cees007: pff tijd voor een flinke update... | Cees007: Gooooos | Cees007: Gooooos | Hub: CEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES !? | Hub: Cees ??? |

Hoofd menu
 Index
 Blog
 Forum
 Contact
 Links
 Zoeken
 Aanmelden
 Music one
 Nu bekeken
 RSS Feeds
 Updates
Peilingen

Trump

Hulde!

Goeie gast

Mwoa

Moet weg

Eikel

Is Vriend

Geplaatst door Cees007
stemmen: 15 Reacties: 0
Voorgaande peilingen

Server customer`s adress
Your IP adress:
54.242.205.33

Your HOST: ec2-54-242-205-33.
compute-1.amazonaws.com
Forums
Cees007 :: Forums :: Forum Nieuws :: Welkom :: Heren (Goos)

<< Voorgaande discussie | Volgende discussie >>
Your personal coach R0b1n
Moderators: Cees007, j0se3tjuh, levabre
Auteur Bericht
R0b1n_fit
16 jan : 15:32
Geregistreerde deelnemer #839
Gehuldigd 0 keers in 0 posts
Goedemiddag allemaal,

Zoals door sommigen al vernomen via cees ga ik idd het sporthokje doen😊.. maar eerst even mezelf hier voorstellen😉

MIijn naam is robin, ben 27 jaar en woon in de omgeving van meppel. Zit sinds 2008 bij defensie en vaar sinds 2009 samen met cees op een onderzeeboot.😄 sinds deze week zijn we ook roomies, of ja, hoe je het wilt noemen. We slapen wel apart😉

Mijn hobbies zijn: bodybuilding, eten, eten en eten. Oh ja en soms ga ik nog wel eens opstap. Ik ben ook goed in kleding kopen, vooral online😋

Nou dit was het wel, terwijl ik dit type ligt cees languit te slapen. Ouwe man he😅

Groetjes

[ Bijgewerkt 16 jan : 15:32 ]
Terug omhoog
levabre
16 jan : 18:29
weledelgeleerde

Geregistreerde deelnemer #97
Gehuldigd 109 keers in 80 posts
Welkom...

"De afgunst van een sufferd op talentvolle mensen wordt steeds verzacht door het vermoeden dat zij aan een slecht eind zullen komen."

Misunner en duffer på talentfulle mennesker er alltid farget av den forutsetning at det vil komme til en dårlig slutt.

Terug omhoog
Website
Cees007
16 jan : 20:23
Cees007

Geregistreerde deelnemer #1
Gehuldigd 68 keers in 53 posts
Welkom R0b1n_fit

vandaag hebben we chest day gehad. Wat dat allemaal precies inhoud.... binnenkort lees je het allemaal. Welkom R0b1n_fit. Niet te verwarren met Robin... (oude perkamentuz)

Terug omhoog
Website

Ga naar:     Terug omhoog

Publiceer deze discussie: RSS 0.92 Publiceer deze discussie: RSS 2.0 Publiceer deze discussie: RDF